2009. augusztus 13., csütörtök

Katicabogár torta








Kell hozzá egy kész, kerek piskótatorta, vagy 4 tojásból sütött, otthoni készítésű. Ezt lapjában ketté kell vágni, az alsó lap köré kell pattintani a tortakarimát. A felső lapot három részre kell vágni, két szárnyra és egy fejre / képen jól látszik.../.
4 dl tejből főzni kell, egy Oetker pudingot, kihűteni. Ez bármilyen ízesítésű lehet, itt a díszítés a fontos. A pudingot ráöntöd az alsó lapra, ebbe belenyomkodsz 1 sor, vaníliás tejben megforgatott babapiskótát. A babapiskótát befedjük a tejszínnel. Kemény habbá kell verni, 2 dl tejszínhabot, én Hulalát szoktam, és ezt is rákened a tortára. Lefóliázod és mehet a hűtőbe dermedni.
Most jön a díszítés: Veszel egy Oetker puncsos ízesítésű cukormázat,(én ezt marcipán ízűvel készítettem,mert jobban illett a karamell pudinghoz,és ezt színeztem pirosra ételfestékkel)) a leírás alapján elkészíted, de teszel hozzá még pár csepp, piros ételszinezéket, hogy szép piros legyen. Rákened a két szárnyra és kirakod színes Smarties cukorkákkal. A fej részt pedig, olvasztott Boci csokival vonod be. (Én ezt is cukormázzal készítettem,Dr. Oetker csokoládé ízű cukormáz.)A szeme 2 db. Toffifi, az arc körvonalai pedig olvasztott fehér csokiból lesznek, de ezt csak akkor nyomod rá, ha a Boci csoki már megdermedt. A lábai és a csápjai, csokiba mártott ropiból vannak. (Én készen vettem csokival bevont pálcikákat.)A szájat pedig a megmaradt cukormázból húzod rá. A megdermedt és díszített piskótával kirakjuk a torta tetejét úgy, hogy a szárnyakat kissé eltolod.

1 megjegyzés:

  1. Szia én is elkészítettem ezt a tortát hasonlókép ahogy te csak nekem a lányom csak epres ízű tortát kért. Módosítottam kicsit de hasonló lett és most csináltunk a lányommal blogot és kérdezném, hogy be írhatom e hogy honnan származik a recept.

    VálaszTörlés