2009. február 13., péntek

Tiramisu torta(Macska)

Tiramisu torta (illeskrisz)
Piskóta:
5 tojás, 7-7 dkg finom ill. rétes liszt, 15 dkg cukor, 1 cs. sütőpor, 1 cs. 3:1-ben capuccino italpor, 2 ek. keserű kakaópor, 5 ek. víz. Ezekből hagyományos módon piskótát sütünk, utána lapjában kettévágjuk.

Krém I. : 1 csomag vanília ízű pudingot elkészítünk, de csak 4 dl tejjel, kihűtjük.


Krém II: 1 doboz Oetker Tiramisu krémport kikeverünk 2.5 dl hideg tejjel.

A torta összeállítása: Az egyik tortalapot visszatesszük a kapcsos tortaformába, rákenjük a vaníliáspudingot, kirakjuk kávéba mártott babapiskótával, erre kerül az Oetker Tiramisu krém. Befedjük a másik tortalappal, kissé megnyomkodjuk. A tetejére felvertem egy 200 ml-es Hulala tejszínhabot, simára elkentem. Habrózsával és szeletekre vágott capuccinó izű csokival díszítettem.
Egy éjszakára hűtőbe tettem, másnapra jól megpuhult.
Én próbáltam már tiramisu ízű pudinggal is, Tesco-ban lehet venni, nem Oetker, hanem Haas. Az ízén csak javított. A tiramisu krémport is ki lehet ilyenkor hagyni, két csomag tiramisu puding és bele tejszínhab. Finom és jóval olcsóbb...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése